You make me sad when you lie

Jag hatar verkligen när folk ljuger! det är nog fan de allra värsta jag vet. Ljuger och vara oärlig vad är meningen? löser sig inte allt med sanningen? Jag tror fanume att de gör de, även om de inte verkar så i alla lägen. Någonting jag också verkligen stör mig på är när folk ska tala sanning med så gör dom det på ett riktigt elakt sätt, fyfan för folk som inte tänker på vad dom säger. Sen ett alternativ till, när en människa säger att dom aldrig skulle kunna göra en sak och så gör dom precis tvärtemot de dom sagt.. Gaaah människor gör mig galen. Men lika jävla förbannat älskar jag dom ändå. Detta var ett helt onödigt inlägg och jag va bara tvuuuungen att lägga upp de. Tittar på liar liar också med Jim Carrey så det kan ju förklara en del... Faktiskt ganska rörande film.
Men när jag tänker på de och ser tillbaka med hur många som faktiskt har ljuget för en och inte menat de på det viset utan antingen för att skydda sig själva eller för att skydda mig, men man blir ändå så jävla sårad pga en sådan sak...

aja nu ska jag fortsätta kolla denna filmen ha en gooooo kväll gottfolk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0