ibland blir jag bara sur

Förstår inte varför någon beteer sig som en slusk när man försöker vara snäll och trevlig och fan inte har gjort något för att förtjäna det. Orkar inte med sånhär omogen skit faktiskt, vill inte lägga tankarna på det heller. Jag tänker inte berätta om vem eller vad som är fel, jag blir bara väldigt irriterad när det är jag själv som blir drabbad och knappast har förtjänat det. Har tänkt på detta fram och tillbaka nu och jag tänker ju knappast ge upp mina vänner, men detta tänker jag avsluta nu.
Tänker ju knappast hoppa av skolan nu precis innan studenten heller, men ibland har man nästan lust bara för att slippa se slippa höra och slippa lida av andra som inte kan bete sig som en medmänniska. Usch fy

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fuck them, småbarn ska leka med leksaker

2011-02-08 @ 19:15:54
Postat av: Anonym

idiotjävlar

2011-02-11 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0