you're number one!

Fan vilken go dag vi har haft idag!
Försov mig lite, men de va ju lugnt eftersom det var det så kallade "motivationsdagen" idag, jävla skoj vi har haft hela dagen. Underbara lärare vi har på Ljud och Bildskolan som gör sådana här saker för oss.
Vi fick lana, kolla serier, spela guitarr hero, sjunga singstar, vara med på frågelekar, och detta har pågått hela dagen. Fyfan vad underbart.
Just nu sitter jag hemma efter min udnerbara dag och trip till Göteborg. Lämnade in min hårddisk idag eftersom det va något jävla fel på den. Så jag får inte tillbax den förens om 2 veckor, men det är lugnt föfan jag klarar mig ;)
Ska snart in i duschen va de tänkt, efter jag tagit en knäckemacka med ost och lite te :)
Tina va med mig i stan förresten och vi hade lite sköj som vi alltid har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0