nu du

Nu e jag påväg hem från stan igen då jag har träffat, Jennifer, Sanna, Martina och Josefine och suttit på pc en liten stund. Jag satt med när dom drack några öl, vill inte dricka eftersom jag ska upp tidigt imon och jobba. Morgondagen e redan så planerad som den kan bli. Jag ska först jobba, jobbet börjar kl 6 - 13:00 ungefär, mer eller mindre vet jag inte. Efter detta drar jag hem, duschar och sen raka vägen till kungsbacka där jag ska träffa jennifer, väl där skulle vi visst kolla kapten röd fick jag reda på idag haha. Sen får vi se hur tiden blir om jag hinner dra mig till hede, ska ju jobba dagen efter igen så vill gärna lägga mig så tidigt som möjligt så jag inte är trött på jobbet :) de va la typ de. Kanske inte de intressantaste inlägget men de får funka. De går inte att lägga upp bilder på blogg.se heller ftån mobilen, vilket suger.. De borde jobba mer med skiten tycker jag! Får la ta de när jag kommer hem om jag inte somnar som en sten..

Kommentarer
Postat av: jennifer

Imon ska vi göra massa skit! Äntligen onsdag :D

2011-06-14 @ 21:57:30
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0