#2. Din första kärlek

Min första kärlek..
Vad för kärlek ska de menas?
- Om man menar förhållandevis vill jag inte säga att mitt senaste förhållande eller rättare sagt mitt enda riktiga förhållande var speciellt kärleksfullt.. typ mer sex. Min första kärlek har jag inte upplevt än, men jag hoppas den kommer snart :)
- Familjen och släkten är väl isf de band som jag tycker är riktigt äkta, där man oftast alltid kommer att hålla kontakten och man nästan aldrig bråkar på riktigt utan man mer bråkar för att man älskar varandra. Min första kärlek inom familj och släkt var min mamma.
- Vänner är också äkta såklart men vänner kommer och går och vissa stannar kvar. Jag uppskattar det som finns kvar och även de stunder jag har haft med de som gått. Min första vän minns jag faktiskt inte men de måste väl nästan ha varit min barndoms vän Christoffer. Vi föddes samma år och har väl varit kompisar sen dess, hör inte mycket från honom nu men iaf min första barndomsvän. tror jag iaf
Min mormor är ett bra exempel på kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0