#3. Dina föräldrar

Min föräldrar.
Ja, jag har en mor vid namn Eva Fredrika Jansson f.d Moberg som föddes den 3e September 1967 alltså när trafiken blev höger trafik i Sverige. Hon dog Den 2e April 2005. Min mamma var den underbaraste person man kan tänka sig, självklart med sina fel och brister men ändå den finaste människan.
Min pappa har jag aldrig träffat. Det ända jag vet är att han hette Conny var taxi chaufför och bodde i kortedala har jag för mig.
Min adoptiv pappa hetter Markku och bor i Onsala med hans nuvarande flickvän Maria. Han är född 1970 den 24e juli.
Min mormor Heter Inger Ilonen som jag bor hos nu. Född den 20e mars 1949. Jag ser min mormor som en slags förälder fast ändå min mormor. För det första va de hon som va med när jag föddes, och sen så har hon alltid varit en slags tillflykt för mig.

De va la de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0