#7. Vem beundrar du?

Jag beundrar dom som faktiskt kan stå upp för sig själv, kan gå igenom problem på ett bra sett och har en stark personlighet. Jag beundrar också Wolverine, Iron man, teenage mutant ninja turtles, disney och dreamworks. Oh yeah!
Jag beundrar den som lyckas kan man kanske säga för att få fram det lite bättre. Den som lyckas och kämpar för det den verkligen vill ha. Jag beundrar den som kan förlåta, och kan säga förlåt själv. Jag beundrar den som kan fela och sen lärt sig vad man inte ska göra. Jag beundrar egenskaperna som gör att du är du. Jag beundrar de mesta hos det mesta här i livet. Jag har sett vad livet är och jag älskar att leva livet. Tänka lite mer på andra än att tänka på sig själv och vara självisk hela tiden. Tänka på vad andra faktiskt har för känslor, att se allt som en helhet som Buddhas ord faller. På detta sätt beundrar jag världen vi står på, som låter mig leva, upptäcka och njuta...
Ohyeah fyfan vad jag låter helt underbar när jag skriver, håller ni inte med? Vem beundrar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0