HDR

Sitter i på min lektion Foto C och ska göra HDR bilder, problemet är bara att jag inte orkar. Ska hem sen, käka lite smått och sen äntligen iväg och träna. Efter träningen ska jag hem och duscha och sen packa mina saker och dra mig till Tina :D Vi ska plugga som faen eftersom vi har srudiedag imon. Gött gött! vill fan börja känna att jag kan om jag vill, och jag vill ju så varför skulle jag inte kunna. As gött känns detta, bara så alla vet!


Sandra och Tina :D aiiiighaaii Vad glada vi är!

Kommentarer
Postat av: jennifer

ne vem fan orkar med foto. Ska ju göra de i prövningarna framöver, ser ju inte fram till de.

Men bilden fick mig på lite bättre humör haha, assöta :D

2011-03-29 @ 20:58:31
URL: http://keepitugly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0