I think of you ev'ry step of the way

Har haft en underbar dag idag med vissa företeleser. Skulle gå till Kungsbacka eftersom min APU är där. Går finfint på vägen i motvind och fryser rumpan av mig, i kanten av trottoaren går de vatten hela vägen, så kommer en äcklig volvo 240 och bara kör i all världens fart och skvätter vatten över hela mig -.- blev så chokad så hann inte se vilket regnummer den hade heller.. fitt idiot!
Annars har allt varit fint idag :) Josefine tog med sina härliga syskonbarn till skolan idag, så jag har lekt mamma idag.. kul! :D
Tina och jag hade bajskul på vägen hem och satt och rimmade en sjuk historia som blev hyffsat grym faktisk !
Har gått till skolan från Hede. Från skolan till Kba och tillbaka till skolan igen, så jag har fått världens promenad. Gött!
Har lagat mat idag också, Falukorv med makaroner fick det bli.
annars har jag bara chillat påre! gött gött
Nu ska jag ner och ta hand om äckeltvätten -.- BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0