Jävla skit -.-

Så jävla typiskt mig!
Dagen innan jag ska skaffa mig en ny mobil så tappar jag min gamla. Vafan e grejen lixom, ödet då eller??
Näe blir så jävla arg på mig själv. Tänkte ju att Tina skulle få den ju. Har försökt ringa till den men inget svar, har messat till den, inget svar. Fan va arg jag blir.. Alla nummer och allt :'(
bajs bajs bajs.
Va så jävla exalterad för den nya telefonen så jag typ glömde eller tappade eller något den gamla -.- BAJS!
Förstår att du lämnade mig, tyckte inte om dig ändå.. antar att detta var ödet min vän.. Kanske möts igen en vacker dag men fan ta dig att du tog alla mina nummer med dig din bög!

Kommentarer
Postat av: bobbsan

du kan få mitt nummer, det är det enda du behöver!

(otur att du tappade din nalle, sörjer med dig)

2011-03-02 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0