Nu är de min tur

Jag hade tänkt göra en ''30 Day Challenge'' i Januari, men jag lägger upp frågorna redan nu.

#1. Presentera dig själv
#2. Din första kärlek
#3. Dina föräldrar
#4. Meningen med ditt bloggnamn
#5. Vad tycker du är din svaghet
#6. Din bästa vän
#7. Vem beundrar du?
#8. Din tro
#9. Framtida planer/drömmar
#10. Dina syskon
#11. En bild på ditt nutida jag och en bild för ett årsen, har du förändrats?
#12. Något du ångrar?
#13. Ditt favoritställe
#14. 5 snabba fakta om dig
#15. Önskelista
#16. En bild på din senaste kladd
#17. Favorit årstid
#18. 10 av dina mest spelade låtar och varför
#19. Vad är meningen med livet. Beskriv vad ett perfekt liv skulle vara enligt dig. 
#20. Vart är du uppväxt
#21. Vad inspirerar dig?
#22. Favorit genre inom musik, film, böcker
#23. Vart kommer du ifrån?
#24. Vad tycker du om din skola?
#25. Hur är människorna i din skola?
#26. Lärare?
#27. Favorit TV-serie?
#28. Din första kyss?
#29. Hur är det när du är kär och hur resonerar du till det?
#30. Vad finns i din väska?
Nu är de min tur att göra en sådan här lista och jag ska fanume genomföra den, kanske inte varje dag men jag ska fanume göra den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0