En riktig kvinna? Skitsnack!

En riktig kvinna håller alltid sitt hus rent och organiserat, tvättkorgen är alltid tom. Hon är alltid välklädd, håret alltid snyggt. Hon svär aldrig och beter sig graciöst i alla situationer. Hon har mer än tillräckligt tålamod att ta hand om sin familj, har alltid ett leende på läpparna och ett vänligt ord för alla. Sätt detta i din status om du misstänker att du också kan vara en man..
Vad e detta förjävla skit?
De första då.
En kvinna håller alltid sitt hus rent och organiserat? WTF?!
Svar från mig - De beror la på hur man ser på vad som e rent och vad som e organiserat? Tycker mitt rum e rent även om de ligger lite dammtussar här och där, dom e mys och mina vänner när jag ligger ensam i mörkret. Organiserat, när mina saker är organiserade så ligger de på golvet, där vet jag vart allt e.
andra
Tvättkorgen är alltid tom?
Svar från mig - Ja varje torsdag är den det.. Torsdag bli en alltid dag då den går så jävla segt för att jag e tvungen att tvätta..
3e
Hon är alltid välklädd?
Svar från mig - Trasiga och pösiga byxor ger mig mitt självförtroende på topp.. Så menar dom väl påklädd med självförtroende så fan att jag alltid e välklädd!
4e
Håret alltid snyggt..
Svar från mig - Det e bajsbrunt med lite bronsaktig färg.. Bajsbrun, min favvofärg, snyggt fan!
5e
Hon svär aldrig och beteér sig graciöst i alla situationer.
Svar från mig - Näe, varför skulle jag svära. Det e ju bara onödigt och slöseri med tid.
6e
Hon har mer än tålamod att ta hand om sin familj.
Svar från mig - Jodå, om min familj är en soppåse, lite kläder och min data.. Jag klarar de alldeles utmärkt!
7e
Hon har alltid ett leende på läpparna och ett vänligt ord till alla.
Puss och kram på er.. Skulle jag vara sur någon dag kan ni ju bara kolla hit.
Tror jag klara min uppgift som en riktig kvinna :) Ni 2a som e män kan ju gå och kolla någon annan blogg.. Här har ni ett riktigt kap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0